Student!

Idag blir det studentfirande! Har två vänner som slutar
skolan idag- studenten, det är stort det! Andreas och Angelica.
Dock kommer jag endeast fira Andreas idag (får se till att träffa
tösen imorgon eller så). Vid tre tiden drar jag och två vänner
till Sirius för att fira!!! Åh jag är så glad för Andreas haha!
Och alla andra studenter idag! Jag kan typ känna glädjen
och tagga till för dem! Nästa vecka är det min tur.....baaaah.
VET INT' om bilder kommer upp, pallar verkligen inte bära
med mig systemkameran....får se hur det blir :)

JUSTE! Nu är man ju ledig till måndag! Wiho! Långhelg!
Kristihimmelsfärd och grejer. Jag ska köpa underkläder,
kan ju inte ha på sig vad som helst på studenten ;)
Eftersom att det är helg så är dagen och kommande kvällen
UNG. Yaaaay! Fira fira fira, bärs bärs bärs! Nej, inge alkohol ;)
Fick bara lust att skriva det (dock säger Markoolio bira, inte fira)
Aja, ciao! Fieeestaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0