Älskade Damon Salvatore

EFTERSOM att jag älskar vampyr-serien The vampire diaries,
och eftersom jag ÄLSKAR Damon (som btw spelas av Ian Somerhalder-
en riktig goding det där) och hans kommentarer tänkte jag samla
ihop citat som han säger i serien! Givetvis de som JAG tycker om!
Jag anser att Ian har det bästa manuset ever haha! Så skön roll
han får spela :) Frågan är bara....måste jag ÄNNU EN GÅNG kolla
från början, för att kunna nappa citaten??? Jag har redan sett 1 säsongen
två ggr, är inne på min tredje gång (i väntan på att nya avsnitt ska släppas
i säsong 2). Hm. Jag får ta en funderare. ELLER, om något fan, som är mer
besatt, kanske lagt upp sköna Damon-citat på internet... hm.....ska kolla det :)

Älskar förresten just this moment från serien.
Ah. Så snygg, så charmig..så...alldeles....underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0