Discovering the water front

Jag kan inte begripa hur törstig jag är och varit i över en timma!
Minns inte sist jag var SÅ HÄR törstig- inte ens på spinning!
Och min mun blir alldeles torr. What is happening?? Haha.
Eftersom att jag har lite småtråkigt (har också ont i nacken...hm)
så sökte jag "vatten" på google! :) Kom fram till dricksvatten.se.
Och jag började läsa lite. Egentligen sådant jag redan visste men
lite småkul i alla fall!

Vatten är bra för oss! Och om du tränar är det bra om du dricker
mycket vatten! Också om du försöker gå ned i vikt!
Enligt den här sidan så består kroppen av två tredjedelar vatten.
På grund av att vi gör oss av med en hel del vatten varje dag,
såsom i form av urin, svett och avföring är det viktigt att vi fyller
på kroppen med vätska igen! Och det bästa är att fylla på med vatten!
Då slipper du även onödiga och tomma kalorier SAMT håller tänderna fria
från kariesangrepp! Vatten förebygger massa bra saker! Dricker vi inte tillräckligt
med vatten kan vi få huvudvärk, trötthet och dåligt humör (stämmer in på mig haha!).
Däremot, om vi väljer att dricka ordentligt med vatten varje dag så får vi bättre
hy, bättre prestationsförmåga och en välfungerande mage! Vem vill inte ha detta??
Jag som är GALET törstig behöver tydligen vätska! Törst är ett tecken/signal på att
kroppen behöver lite påfyllning ;)
"Att dricka vatten är helt enkelt att ta hand om kroppen"

Water is good for us! Haha. Okej. Ganska....onödigt inlägg kanske.
Hur som. JAG ÄR SÅ TORR OCH TÖRSTIG!! Har druckit två flaskor
vatten (små) och är inne på min tredje flaska som är nästan 1 1/5 liter!
Hjälp....toaletten nästa kanske! Haha.

Kommentarer
Postat av: eliddddda

ÄLSKAR VATTEN! Det är SÅ bra för håret och hyn!!! :D

2011-03-31 @ 07:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0