Du som tog mitt hjärta

Den som tar ett hjärta borde veta vad som sker.
När man säljer sin lögn för att bota sin ensamhet.
Du som tog mitt hjärta, ge tillbaks det helt och rent.
Och jag hatar att jag älskar dig så att jag nästan kvävs.
Här i min ensamhet.

Haha ja... denna sjöng jag mycket på förut. Den är jättefin
fast....lite sorglig så där. Jag älskar Patrik Isaksson. Åh!
Eller, kanske inte ÄLSKAR men svenska folket, ni fattar!
Han är bra ;) Sköna låtar liksom. Jag gillar denna låt även för
att den är skön och rolig att sjunga till. (Ja, jag älskar att sjunga...
och då menar jag ÄLSKAR att sjunga :P)
Jag tror nog att jag slänger upp låten här lite senare....
Sarah Dawn Finer sjunger med Patrik.. :) Röster som passar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0