Hang with me

Just don't fall recklessly, headlessly in love with me,
cuz it's gonna be all heartbreak, blissfully, painful and insanity.
If we agree.... you can hang with me.

Önskar ibland bara att någon varnade mig tidigt, och då menar
jag tidigt. Hade besparat så mycket smärta, tårar och energi.
Kärlek, hah... jag minns då jag brukade säga "kärlek, vad är det
för skit...?" Ja, jag kan fortfarande tycka att kärlek är skit och
waste of time...man blir bara ledsen och sårad. Knivar i ryggen.
Hm, MEN, det beror också på Vad för kärlek. Om vi snackar om
kärlek till vänner, ja visst, alltid kommer svek att existera.
Kärlek som i "jag är kär och känner en attraktion" kan vara...
"skit", i alla fall obesvarad kärlek. Det gör ont och ibland kan
det också göra så ont att smärtan blir fysisk och du har verkligen
ont i hjärtat. Du får inte luft. Been there done that =)
En viktig sak att komma ihåg; varje gång du faller, varje gång
du känner att du bryter ihop any minute now, kom ihåg då
att gråta ÄR tillåtet. Du måste inte hålla in allt och tänka att
"gråta är för svaga människor". Däremot kanske man inte ska
deppa en lång tid. Jobba på att i sådana fall komma över denne person.
Vi (speciellt tjejer) ska inte börja älta så mycket när det kommer till
kärlek och våra känslor...vi gör ALLT värre haha :) Tyvärr kan jag inte
säga hur man ska komma över någon, för jag ligger fortfarande under
(haha fattar ni, under och över...hah ok inte så kul). Om ni inte är så
goda vänner så sluta umgås med honom/henne, smsa inte så mycket,
kolla inte på bilder hela tiden....öhum, sysselsätt dig?
Umgås med dina nära vänner :) What do I know? Haha...

Sometimes if feels like you've told me exactly what the song's about,
just that you actually never said it to me. But I do understand.
It's for the best, for both of us. Unfortunately I've already fallen,
so I'm kinda stuck already....sorry. We'd agree so let's hang together.
If we're about fall over the edge again, will you pick me up, again?
If we're for real and not pretend then I guess you can hang with me.
If I AM for real and not pretend then I guess I can hang with you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0