I want babies! Give me my babies!

Hahah ja, jag vill ha barn....men jag är verkligen inte redo
för äktenskap än...och jag vill ha en pojkvän, men är inte
redo för ett förhållande heller... ÄN. Måste kunna ta hand om
mig själv först ;) MEN. Jag vill ha baaarn!!! Vill vara gravid.
Tjock och fin :) Since childhood I've been longing for my
future family- my husband and children. Längtan efter en
familj, ett äktenskap, en partner att dela livet med, barn
att få älska, uppfostra och ta hand om. Jag längtar än.

Det finns en hemsida där man kan "göra" sina barn med kändisar,
haha (morphthing.com) och jag har såklart varit där....wanna see?
Okay :) here it goes...

Brad Pitt+Samira=
Me+Barack Obama=
Samira+Jude Law=


Ja, haha... fina fina :) Jag älskar faktiskt min och Brad Pitts resultat.
ASSÖT! :) Önskar att hon fanns på riktigt...att hon var min <3 haha.
Nej men såatte.... ja.... jag har en längtan dårå :) Can't wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0