My friend's Bday!

Happy birthday! Grattis! Onnea! Feliz cumpleaños! Gratulerer!
Ja, asså...ha den äran älskade Lina!
Idag är det din dag- njut, skratta och ha kul! Är det någon
dag då du förtjänar det bästa är det idag! Självklart gäller det
andra dagar också men haha, du fattar!

16 mars 1994 skedde det ett mirakel! Du föddes. :)
Tackar Gud för att du faktiskt kom till, att du lever ett friskt
liv. Och tänk att du är MIN vän! Åh vilket förmån!
Jag vill ge dig något, gör något speciellt för just DIG.
Because I love you. Du är en sån god vän till mig :)
Det är dags att du ska få något tillbaka!
Min vän, glöm inte att du är värdefull! Och älskad.

Så vacker du är!!!!

Fotograf: Jini Sofia

Kommentarer
Postat av: Födelsedagsbarnet

Alltså... Jag finner inga ord. Du gjorde just min dag, till den fantastiska dag den borde/ska/är.

<3

2011-03-16 @ 14:06:23
URL: http://linativemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0