Ahaa!

"Huvudvärk beror vanligtvis på spänningar i muskler
och leder. Vid gråt ansträngs oerhört många muskler,
därtill kommer den utmattning som ofta är förknippad
med den dramatiska känsloutlopp som gråten är ett
symptom på."- 118100.

Ja, jag har alltid undrat varför jag får huvudvärk efter
att jag har gråtit. Jag tänkte idag att har nog med musklerna
att göra, typ att ögonen spänner sig?? Aja. Jag var inte så
nära, men lite. Idag har jag alltså gråtit. I skolan. Yay.
Jag var inte ensam utan typ tre tjejer till + en gråtfärdig
lärare. Ja...dramatiskt. Tillslut brast jag ordentligt och
för att få stopp på det (jag ville verkligen inte gråta...
eftersom att jag vet att när jag väl börjar är det svårt
att stoppa tårkanalen för min del) tvingande jag fram
ett skratt och sen skrattade jag i stället för att gråta.
En liiiiten försvarsmekanism för Samira, jag vet.
Hur som, nu har jag huvudvärk! Har varit fri ifrån den
ett bra tag men här är den....bajs. Jag får alltid ont
när jag har gråtit. Blä. Ah och jag har plugg!! Problemet
är att jag har extremt svårt för att plugga när jag har
ont i huvudet. Jättesvårt för att fokusera.

Ska i alla fall försöka läsa på till provet imorgon- kroppen.
Alltså biologi. Typ, fett många sidor. TRÖTT är jag också.
Det här är inte min dag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0