Drömmen om Gabriel....

Visst låter rubriken som något väldigt intressant?

Jag tog en tupplur, sov i ca två timmar och
under dessa två timmar hinner man (iaf jag)
drömma ganska mycket! Eller, det känns ju alltid
så. Hur som, jag drömde om min vän Gabriel!
Han är i Sri Lanka just nu på missionsresa och
det var ett tag sedan som jag pratade med honom
eller umgicks, och jag hann heller inte krama honom
hejdå...därav min dröm! I think I really miss him!
I drömmen kramade han om mig (vi var på ica?) och
sa att jag var typ hans sol. För jag var så varm just då
och han...frös väl antagligen haha! Åh det var såå mysigt!

En bild på oss på alla hjärtans dag 2010!
OBS: vi är bara vänner! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0