Mösspåtagning och annat...

Idag hade vi mösspåtagning i skolan kl 12 :)
Det var inte så kul...personligen tycker jag det är
onödigt och lite lätt töntigt så där. En anledning
för att dricka/supa tror jag. Det var helt okej hah,
men det är en tradition man klarar sig utan, tycker jag!
Däremot, var det givetvist skönt att slippa lektioner.


En av de lite 'sämre' bilderna, hehe.

Efter att rektorns tal stack jag, Victoria och Theresa
till ica. Köpte jordgubbar och glass, och så gick vi till Victoria
för att fika :) Vi satt ute på balkongen och pratade om massa
saker, bl. barndomen. :) Det var så skönt! Medan alla andra gick
ner till bryggeriet och fortsatte med drickandet så chillade vi på
balkongen där solen värmde ryggen så där skönt.

Jag gillar dessa två tjejer något så otroligt! De får mig att skratta
så himla mycket och de gör mig såå glad :) När vi började gymnasiet
så var det vi tre från början. Sedan har vi gått våra egna vägar lite
grann, fast jag och Thersa höll hela tiden ihop och nu mot slutet
är det typ vi tre igen. Trion. I like it and I like them! Goa vänner!
Jag hoppas att jag aldrig förlorar kontakten med dem....

Vi tre :'D de dissade traditionen totalt haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

trycker på gilla-knappen

2011-05-06 @ 20:42:31
URL: http://obviouschild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0