There's this friend of mine....

...som heter Malin. Hon är en GOD vän till mig,
en NÄRA vän, en UNDERBAR vän, en ROLIG vän.
Hon lyssnar alltid när man behöver prata, hon
ger alltid bra råd och förstår mig! Det sjuka är att
vi förstår varandra mer än någonsin just NU.
Jag kan inte skriva exak vad jag menar, men hon
förstår mig och my "thing" och vice versa.
Den här Malin, hon gör mig såå glad! När jag är
ledsen så kan hon alltid få mig att le på NÅGOT sätt.

Jag älskar våra konvensationer på facebook.
Chatten <3 där vi kan skriva till varandra i flera
timmar, om allt. Allt mellan himmel och jord.
Roliga citat som vi hittar på internet, Bibeln,
Gud, människor, kärlek, killar, vänskap...
Vi pratar om ALLT. :) Hon är inte min bästa vän,
och är inte henns men hon är en nära vän till mig,
och hon, hon finns alltid till hands. När jag behöver
någon, om ingen annan är där så är hon där.

Because she's black haha <3
I love you! I am so greatful for having
you in my life.

Kommentarer
Postat av: Malin

åååh! :) samira älskar dig med!

Du är sååå bra!:D ååh! :') <3

2011-05-02 @ 22:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0