Well, I am still alive!

Mötet med pappsen gick...bra. Jag är vid liv! Jag dog inte.
Bara lite på insidan. MAN that man can talk! If I didn't
know better I'd belive the man's a preacher! ABBEY!
Han snackar och snackar som bara den...och uppmanar mig
med SAMMA snack som ALLTID. It's like, "hey dad, I think I got
it the first time, it's really unnecessary to repeat all those things
ya know." Aja, vi snackade lite business och student!
Det märks tydligt att hans första-studentfirande-offer är
jag! Vi hjälper honom på traven.... Vi säger, han betalar :)
En sak till; jag tog till mig mod och berättade om tatueringarna.
Hans blick var lite skrämmande men när jag väl förklarade och visade
så var det lugnt... HAN BLEV INTE ARG! :'D. Tack och lov för att jag
är hans favorittjej och han tror på mig! Abow den där mannen satsar
fett på mig. :S Aja. I am ALIVE.

Morgondagen ska minsann bli spännande...! Ingen vanlig
skoldag precis. Eller, ingen skoldag alls haha! Berättar
mer imorgon ;) Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0