Jag var väl nykter?

Gårdagen, eller ska man säga i natt, var så flum!
Var hos min ungdomspastor med några vänner och hjälp
vad jag skrattade! Lite efter 00 där så blev det bara flummigt.
När jag tänker tillbaka så är det inte så kul nu....
Ni vet känslan när man är så flummig och skrattar åt typ allt
och det känns som att man är påverkad...? Jag kände så igår.
Var lite lullig på skratt! :) Jag hade i alla fall sjukt kul!

Åh vad jag älskar att skratta!! Vill göra det om och om igen!
Älskar mina vänner. De får mig att skratta och va' glad
när jag är så bedrövad, ledsen! Om de visste hur mycket
de hjälper mig genom att bara umgås med mig...
Jag har vänner som är irreplaceable- världens bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0