Ditt leende.

Heejsan! Nu har man gått och bivit sexton år.. 1992-07-10, då kom jag till världen.
Känns som vanligt ju, huhu, ännu ett steg närmare gymnasie.
Jag drömde en dröm som fick mig att känna saknad, och längtan.
Så jag tänkte lägga ut min dikt som jag skrivit för några veckor sedan.
(Har dock inget med min dröm att göra, möjligtvis i så fall "The leende")

Ditt leende får allt annat omkring mig att blekna.
Ditt leende får mig på goda tankar.
Ditt leende tar bort min sura min.
Ditt leende värmer mig från topp till tå.
Ditt leende omskakar hela mig.
Med ditt otroliga leende får du mitt hjärta att smälta.
Ler du så ler jag. <3


Nu ska jag väl bara softa och kanske göra några sit-ups.. ha en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Tina

Du är saknad och längtad av mej rakas ystäväni

2008-07-12 @ 23:51:11
URL: http://luppakorva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0