Ledig idag

Här sitter man på sin lediga dag. Lovely! Det är nämligen så att det är "aktivitetsdag" i skolan.
Det vill säga att om du inte har prov/omprov, eller någon aktivitet som lärarna givit dig,
så är du ledig! Halleluja! Haha. Jag tror ärligt talat att jag behövde det här. Att få sova.

Visst är det skönt? Att sova och vila ut. Du vet när man är trött mentalt?
Du orkar inte med någonting, du vill bara sova och slappa, chilla.
När allt känns så tungt och jobbigt för att du är så trött på allt...du vet?`
Mja, där är jag, ungefär. Jag har inte jobbat så mycket i skolan men ändå är jag galet trött.
Jag känner att jag bara vill sova och skolka. Bara skita i allt. Jag behöver kraft!
Och det ska jag minnsan få! :)

Men idag ska jag ta dagen som den kommer.. inte planera något.
Eller, jag hade i alla fall tänkt njuta av min frukost och småträna lite.
För nu är det så här att jag går på en diet; LCHF (low carb, high fat)
och förra året gick jag ned nio kilo på ca två månader.. så nu är jag där igen.
Kanske ska börja skriva här lite då och då om hur det går för mig? Vi får se.
Jag vill i vilket fall som helst komma igång med mitt skrivande igen. Skriva bra texter!
Som jag gjorde förr.. men jag är tom i bollen. Ge mig gärna tips!!

Det sista jag nu vill skriva är; TACK alla som stöttar mig!
Jag har fått så mycket stöd från goa vänner och föräldrar för den delen!
Det känns så skönt att veta att det finns folk som bryr sig på riktigt.
När det gäller mitt skrivande så har jag fått mycket uppmuntran.
Fortsätt med det, för det hjälper och uppmuntrar mig MYCKET!
Och med andra saker, som att fotografera.. mina vänner tack för att ni gillar mina bilder!
TACK TACK TACK FÖR ALLT! Puss

Kommentarer
Postat av: Angelica

tack snötnos :D

2009-02-11 @ 13:16:22
URL: http://angelicabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0