Julkväll

Jag har haft en mysig julkväll med två goa vänner, Niclas och Sarah.
Vi var i Spånga hos Sarah och vi käkade pizza =) Sen kollade vi på en film
som faktiskt var helt okej! Alltså, det var inte värsta julkvällen liksom, men vi
ville bara umgås innan julen och det kändes bra eftersom att min julafton
kommer spenderas ganska...ensamt. Därför är jag SÅ glad att jag fick en liten
jul med mina vänner :) och ja, vi delade faktiskt ut julklappar!
Så det var en mini-jul. Det jag fick måste nog vara årets bästa julklappar
för min del, fällde t.o.m. några tårar av lycka! Jag fick Egentligen inget
speciellt, men jag fick det jag verkligen ville ha! En stor nalle som jag
fann på Ica Maxi (han heter Rutger) och min bästa vän Niclas köpte
honom åt mig!!! Jag blev SÅ GLAD att började gråta lite. Sarah köpte
en fin halsduk som sittter ihop, som liksom är rund. En grå sådan.
Jättefin! Och precis vad jag ville ha, och behövde! Sedan fick jag
te från England, av Sarah :) Så fantastiskt!! TAAACK!
Här är en bild på mig och min Rutger!
Ni kanske tycker jag är värsta lame och töntig MEN
jag skiter i det, för att jag älskar nämligen nallar!
De ger mig en slags "trygghet" och fyller ut
ensamheten när jag känner mig ensam och lite ledsen. :)
Här är jag med min halsduk! (Ursäkta
att jag sitter med mina nattkläder! Haha
men jag kom på efteråt att jag skulle ta
bild...) Varför jag egentligen tog bild
på mig själv med halsduken och Rutger vet
jag inte, men men. Så ser det i alla fall
ut! Är suuuperglad och nöjd :)

Kommentarer
Postat av: angelica

Åw tack sötaste! :D<3



HAHAH! nååw, Rutger :')

2010-12-23 @ 11:06:25
URL: http://alsoknownasangelica.blogg.se/
Postat av: Sere

Va fin du är, jag tycker inte att du är töntig

bara för du älskar nallar

2010-12-31 @ 11:00:56
URL: http://sere.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0