I was lost but You came and found me <3

Här sitter jag igen....i mammas rum vid mammas dator. Jag orkar inte
att internet inte funkar för mig i mitt rum med MIN dator. Allt har krånglat sen
vi böt vår internet och allt till tele2 istället för vanligt bredband. Enlgit min bror
måste vi köpa nya sladdar och Gud vet vad som måste fixas. Det mest jobbiga
är att jag har plugg som måste fixas..och mamma har en gammal dator, som kan
dö när som helst egentligen och här finns heller ingen word-dokument.KUL!
Aja slut på klagandet.

Dagens Gudstjänst var otroligt bra!! Grym predikan och det behövdes höra!
Lovsången var också bra, lite annorlunda and I like it! Lovsången blir alltid
så mäktig på nå sätt när Petter leder. Helt otroligt. Mycket annat har jag inte
gjort denna söndag. Vaknade 11.13 och 11.40 var jag ute vid spåret.
Var ute ur spåret 12.02... :) Jag var väldigt trött idag så jag gick halva
spåret och resten köre jag intervall. Stryka hemma :) Sen frukost men
stor och ett äpple åt jag vid kvart över tre. Sen åkte jag till kyrkan :)
Nu lyssnar jag på lovsång och smälter maten jag precis åt!

Måste bara säga det att jag är otroligt glad för att jag har valt att
leva som en kristen. Jag är otroligt nöjd med beslutet :) Man känner sig så
mycket starkare när man har en säker grund och en fast klippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0