VAD SKA JAG GÖRA?

Okej, det är inte värsta paniken som det kanske verkar som.
Men, grejen är att jag har spinning ikväll, kl 18 och min mage,
alltså....den har ett eget liv! Den bubblar och låter, tror hela tiden
att jag måste på toa (så jag har försökt flera ggr) men inget händer.
Den bara....bubblar och har sig SOM OM jag måste på toa.
Så, ska jag på spinning och RISKERA att något händer???
Asså, tänk, ärligt, om jag råkar släppa mig?? Hur PINSAMT
är inte det!? Grejen är den att när man tränar, i alla fall
om man spinnar så går magen igång liksom. Det är naturligt.
Jag vill bara inte att något händer.....jag vet alltså inte om jag
ska avboka den eller faktiskt gå.... HM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0