Jag ångrar inte helgen som var!

När fredagen kom och halva dagen hade gått började jag fundera
på om jag gjorde fel val att stanna hemma, i stället för att åka
med de andra till Vetlanda. Jag tänkte "men åh, de kommer säkert ha
så kul...men å andra sida skulle jag säkert ångra mig och vilja
åka hem igen." I fredags hade jag en jättemysig kväll med Ida och
Bella. Vi åt middag och pratade i timmar. På lördagen tränade jag
hemma och på kvällen träffade jag Bella. Jag insåg att jag INTE ångrade
mitt val att stanna hemma. Det var så skönt. Söndag var också en mysig dag.
Ikväll inser jag Ännu mer att jag är SUPERGLAD över att jag var hemma
och inte i Vetlanda. Varför? Jo, för jag hade fått panik. Människor
man tycker så mycket om och när det inte alltid funkar är det rätt
jobbigt att vara där. Och människor som man håller på att "vänja"
sig vid att umgås med och det ibland blir för mycket.....näe, jag hade inte
orkat med sånt. Hade jag åkt att jag fått försöka smyga runt och
"undvika"/gömma mig lite halft. Det känns som allt förändras
HELA TIDEN. Och jag hinner verkligen inte med. Och jag känner
att jag fortfarande behöver tid och lite utrymme. Jag är fortfarande
inte redo. Även om jag saknar.

Det bästa med helgen som var, var att jag fick umgås mycket med
min allra närmsta tjejkompis :) Ida. Åh jag älskar henne!
Vi umgicks så mycket förut, för några år sen.... och det sköna
är att, även om vi inte umgås så ofta så tappar vi aldrig
tilliten för varandra. Kärleken är lika stor som då, om
inte större! Ida är en nog en av de bästa jag har i mitt liv.
Jag har många nära och Ida är verkligen en av dem.
I love you kexet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0