A lovely evening with wonderful friends

Asså....WOW. Hela min dag har varit bra! TACK GUD! <3
Började dagen med att träna (eller innan var jag och handlade),
jag körde ett spinningspass i 55 min, och tro mig mina vänner,
det kändes! Det märktes att jag inte varit med på spinning på ett
tag. Haha, hur som....vid fem tiden kom två fantastiska vänner till
mig på middag =) Seb och Jesper. Nästan trerätters haha!
Började med avocado med skagen i+räkor, varmrätten var
potatisklyftor med fläskfilé med beasås och sallad =)
Lilla efterrätten var en marabou, mjölkchoklad!
SÅ LYCKAT! Ibland när jag väl ska laga mat till någon så
failar jag med något....men allt var perfekt nu. Tack Jesus.
Det var skön stämning och vi snackade.... hade allmänt trevligt :)
JUSTE! Det jag ville skriva var, haha, att när jag öppnade dörren
åt dem stod jag där i en chock......de hade med sig en blombukett
och toffifiee. Hur visste dem att jag ÄLSKAR toffifee och att jag ÄLSKAR
blommor! Wow. Vilka grabbar! SÅ fina och värdefulla vänner!
Älskvärda. Jag har verkligen dem bästa vännerna.
Jag är välsignad....det måste vara så...för så här bra vänner är...
Jag finner inga ord. I love all of my friends.
Seb och Jesper :) jättefina grabbar.
Tack för en lugn och allmänt skön kväll.
Precis vad jag behövde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0