Always by your side, somehow.

Vart du än går och var du än är,
så ska jag alltid finnas där.
Och lysa upp den väg du går, och vart det
än bär så går jag där bredvid dig.
Min kärlek ska brinna så klar som en stjärna
i natten. Min kärlek ska finna sin väg i det djupaste
vatten. Min kärlek till dig. Du är min vän i livet.
Jag älskar dig, den du är, du är allt jag någonsin önskat mig.
Trots omständigheter, missförstånd och smärta, kunde jag
inte ha bett om en finare och bättre vän. Du är den jag
vill att du ska vara. Funkar det inte alltid så beror det på mig.
Mestadels. Var bara dig själv. Önskar du kunde förstå hur betydelsefull
jag anser att du är. Hur viktig du är i mitt liv- för att mitt liv ska kallas
"normalt."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0