SOLSIDAN!

Det ÄR så bra....jag doer! :) Jag älskar verkligen Solsidan,
även om jag inte skrattar Hela tiden.  Är det något jag ser
framemot är det söndagar (ja, jag vet att det är dagen innan
skolan börjar igen)....Solsidan gör söndagar lite roligare,
lite bättre, lite....kryddigare? Haha.

Kvällens avsnitt var faktiskt rolig! Jag nappade typ tre
citat....AAH! De är förmodligen roligare om man hänger
med och har sett avsnittet! But here they are anyways:
"Vi gör upp om bensinpengar senare"- Ove
"Ove Sundberg fixar det här"- Ove
"Intressant att vi snackar om en grill, för den utstrålar
i alla fall någon slags värme!"- Fredde

Åh. Jag älskar Solsidan. Vill ha alla säsonger sen när det slutar.
Och i sommar, då ska jag dit och fotografera!

Kommentarer
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Tack snälla fina du! :) Åh. Tack. Kramar!

2011-03-07 @ 00:15:00
URL: http://www.detvarmindag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0