Jul 07

Vilken konstig jul säger jag bara! Ingen julkänsla överhuvudtaget.
Ingen snö, ingen riktig tomte heller, ingen janson (dock har vi det här hemma)...
Det var så mycket bättre förut, då man hade sin tro på tomten,
då man trodde att han bodde där i Finland i Korvatunturilla.Vilket förmodligen inte finns.
Mamma är i Finland, hon firade julen där med sin mor, min syster med sin familj i Fituna
och jag här med min bror och hans familj.Alla är splittrade och det är inte kul!
När det är jul ska alla vara samlade tycker jag, däremot spelar nyår ingen roll.
I vilket fall som helst måste den här julen ha varit den suckigaste av dem alla.
Jag kommer ihåg att jag en jul var sjuk, låg i soffan med magsjuka, det var inte kul då tyckte jag.
Men jag är hellre sjuk och Med familjen än att vara frisk utan alla.
Jag fick i alla fall det jag ville ha, High School Musical2 skivan + min platttång.
Fick 1000 kr av pappa, jag tror jag kommer få nå lovsångsskiva av syrran,
och tidigare fick jag en kamera av mamma.Dock finns det ytterligare En sak jag önskar mig.
Men det lär jag aldrig få om inte Gud utför ett mirakel! Det krävs Två för att den önskingen ska ske.
Nu tänker inte jag skriva ut det här vad det är men jag ville ändå bara skriva ut det.
Eftersom julen sög så hoppas jag verkligen att nyår blir super.
Förhoppningsvis blir nyårsfestivalen bra!
Jag ska stå i receptionen varje dag+försöka hjälpa till i köket..jaja det blir nog bra det.
Nu kom Nanna så jag måste gå, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0