23/1-08

Idag har det bara varit suck skola...inte kul alls!
Jag är så trött på plugget, men ändå inte.
Ja,så när jag kom hem åt jag lite och satte mig vid datorn,
gjorde sedan matte-läxan,eller jag försökte så att säga, + eng glosor.Yei! Blä med andra ord!
Har suttit vid bdb (bilddagboken.se) i timmar nu tror jag, kollat på Sebbes bilder som han la upp hela tiden.
På tal om gossen, fy vad jag saknar han känner jag! Varför egentligen?När jag tänker...men jag vet inte.
Det är så märkligt att mitt i allt känner man världens stora saknad för någon, helt sjukt!
Men det är i alla fall så jag känner, att jag saknar honom.Saknar hans skratt,saknar det han säger,
det som egentligen är logiskt men Jag fattar inte det bara.Det var ju trots allt två veckor sen...
Att inte få träffa sin vän på EN vecka är ju grymt mycket om man tänker efter,ens Kompis liksom...
tänk dig då Två veckor, ok vi träffas typ bara i kyrkan en gång i veckan...fett dåligt ju.
Känns som jag träffar Gabriel oftare t.o.m fast jag nog inte gör det...?
Jaja, saknaden får finnas kvar resten av veckan+ hela nästa.
Sebastian,han är fett snäll,asså shii, och jag känner mig fett dum :(
Jag måste snacka med han när vi träffas,det är ett måste, för att jag ska lätta tynget i mitt hjärta.
ÅH!Säger jag bara!!! Hatar att sakna folk!Saknar inte bara Seb,saknar andra också..
Men ibland, för att vara helt ärlig, kan det vara 'skönt' att sakna, tänk då känslan att se personen igen!
Men ändå, bläää..... saknaden är så stor nu :/ jaja.Barnrumpa som jag är får gå vidare...ajdö sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0