shuue

tjaba! just nu chillar jag här framför datorn bara, med skön musik!
idag har jag gjort om lite smått i mitt rum, och tagit vaccination igen.
försöker även hitta bra fakta om medeltiden- har en uppsats som ska vara inne den 14.
good luck säger jag bara!

har studiedagar nu, tor och fre- fett soooft! :D
ska bara vila mig dessa dagar, dock måste plugget skötas men men.
samtidigt som jag tänker mycket på annat så tänker jag mycket på en skicklig fotograf.
eller han är åtminstone skicklig i mina ögon, och jag älskar läsa hans blogg.
jakob heter killen. :) detvarmindag.blogg.se , om ni vill checka in!
okej, varför jag tänker på honom är just för att han är GRYM på att fotografera.
jag känner inte honom så här personligen, så jag menar inget annat...
men han är en av mina förebilder när det gäller fotografi. :)

ha det bra! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0