Regn, regn, ännu mer regn

Fy vad trist det är att det ska regna på detta viset!
Okej om det duggregnar lite grann sådär men spöregn!?
Nej tack! Jag har suttit inne hela dagen pga vädret...samt brist på sällskap.
Jag unnade då mig med glass och film. Först såg jag på "Som hund och katt"
Hade aldrig sett den förr..tror jag. Eller jo kanske en snutt av den bara :)
Den var faktiskt bra haha! Jag gillar sådana filmer märkligt nog.
Kanske inte är märkligt alls, klarar av att se det mesta i alla fall.
Efter den filmen satte jag mig framför datorn för att kolla in fejjan....
inget speciellt som hände där så jag bestämde mig för att se ytterligare
en film. "Snövit och de sju dvärgarna" fick det bli. ÅH så jag älskar den :-)
Älskar dvärgarna speciellt och jag märkte idag att jag även gillar djuren.
Jag fångade en räv en dag men räven gled ur näven.
Fast lika glad är jag för det men gladast är nog räven.
Jaja, något sånt går den ju. Me like that movie a looot..!

Nu väntar jag på att middagen ska bli färdig, ser verkligen framemot att äta.
Haha mat är alltid gott. MmmM! Ikväll blir det att åka till kyrkan, på ungdomsmöte.
Jag hoppas bara innerligt att det inte regnar så mycket då...mina skor är sönder!

Juste. Igår hemma hos Gabriel var det trevlans :) han hade kul, vi alla hade kul.
Han fick parfymer, pengar, kläder, ett kors, pengar till olika affärer... och av mig
samt några till fick han en korg fullt med saker. Som tex Twilight film, full godispåse,
aladin och paradis ask, batman plåster, duschtvål, te och lite annat :) haha.
Det var roligt!! :) Nej nu ska jag inte skriva mer. Vi hörs. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0