I just called to say I love you

Ja, man kan faktiskt göra så ibland! Bara ringa en vän och uppmuntra
vännen med fantastiska och kärleksfulla ord. Tänk om en nära vän till dig
ringer, bara för att säga att hon/han älskar dig. Skulle inte det göra din dag?
Eller kväll...wow. Jag vet att jag skulle typ vara världens lyckligaste!
Ett hej kan rädda en människas liv. Du vet inte om den personen är ledsen
och tänker självmordstankar, vad vet du? Du känner ju inte främlingen, men
ditt hej kanske räddar henne/honom. Jag minns en gång då jag var trött en
morgon, lite små deppig och så möter jag en man som jag inte känner
och han hälsar på mig. Den dagen var jag glad. Nu ser jag honom ganska ofta
och varenda gång hälsar han på mig och jag får ett leende på läpparna!
Fatta hur mycket ett HEJ kan göra!? Hur mycket MER kan då inte ett telefon-
samtal göra, där du säger "hej vännen, jag ville bara ringa och säg att
jag älskar dig. Du är en värdefull vän!"? Jag tycker att vi ska börja uppmuntra
våra vänner mer. Speciellt nu när det är höst, regnigt, grått, höst-depression..
Kärlek är ju något helt fantastisk, kärlek av olika slag!
"I just called to say I love, and I mean it from the bottom of my heart"

Kommentarer
Postat av: elida

SKITBRA!!! Så sant!



SV: hahah love you too hun!

2010-10-23 @ 19:29:47
URL: http://elidab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0