Två byxor rikare!

Dessa köpte jag idag för sammanlagt 698 kr!
Någon kanske anser att det är billigt, eller dyrt, men för mig
spelar det inte så stor roll. Vissa köper ett bar byxor för samma summa.
Jag är innerligt glad att jag fann dessa för ett rimligt pris! :)
Byxorna till vänster är jeans-leggings och de andra vanliga jeans :)
Var även hos tandläkaren idag. Det gick bra! Inga förändringar, vi ska
tydligen avvakta ytterligare en tid då tandläkare och tandthygienist (eller vad det heter)
ej är överrens. Så, jag ska förmodligen dit igen nästa år någon gång. :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Sv: Du är så gullig, dina kommentarer gör mig super glad! :)

2010-09-28 @ 20:15:39
URL: http://skithundstor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0