Uh la la, I love you baby

Idag fyller världens bästa tjejkompis år, Ida!
18! Yay! Då blir det körkort och ut och dansa :) :)
Hon är den tjejkompis som står mig allra närmast.
Jag kan alltid vända mig till henne när något bekymrar mig,
när jag är riktigt ledsen eller när något riktigt bra hänt!
I alla tider finns hon där för mig. Min själsfrände.
Mitt hjärta. :) Hon ger mig så mycket glädje!
Så mycket uppmuntran! Och kärlek! Så många
situationer jag gått igenom och inte vetat vad jag skulle
ha gjort utan henne.....


Grattis på födelsedagen kexet! Du betyder så himla
mycket för mig! Du är viktig. Jag älskar dig. <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag blir rörd till tårar :') Du e så fiin och jag älskar dig sååå mkt! Tack för att du finns värlens bästa Samira <3 <3 <3

2011-04-15 @ 01:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0