Änglalik.

Nu har jag äntligen läst ut boken jag hållt på med....i ett år?
Snart. Ett halv år kanske. Jag tappade lusten för läsning ett
bra tag, därav långa tiden. Jag läser fort annars! Läste flera
kapitlar på kort tid :) Nu är boken läst! Änglalik heter den.
Handlar om en profilierare som arbetar med polisen. De ska
fånga en mördare som håller hus vid Stureplan...typ.
Jag rekomenderar den! Boken är en kriminalroman.
Den är spännande, liite läskig, bra och eftersom att det också
är en ROMAN så.. ja... lite kärlek på det ;)
Finns det någon jag känner, dvs. vänner jag Umgås med
som vill läsa så få ni gära låna :)


Kommentarer
Postat av: angelica

å tkr du? :D tack! <3

2011-07-19 @ 16:57:01
URL: http://wrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0