I like it more and more...

....for each day. Ja. Min iPhone. Älskade iPhone.
Jag som var sååå extremt emot apple-produkter,
allt vad det var; iPods, iPads, iPhones...Mac osv.
Varför? Vet inte riktigt. Tror för att ALLA snackade om
de senaste prylarna från apple, hur amazing apple
products are m.m. Folk typ, "hyllade" apple. Då kände
jag "nä, BARA för att alla har apple så ska jag INTE ha
en apple-produkt". Idag skämms jag haha! Jag köpte
mig en iPhone 4..........men vet ni varför?? Jo, för
jag vill twittra och kolla facebook. Ville uppdatera
i bilder (instagram) osv..."varför inte bara köpa en Htc?"
Ska man ha en touch så ska man ha den äkta varan:
iPhone! ;) Plus att Htc inte har instagram..... :)

Hur som. Jag är än så länge vääldigt nöjd med telefonen!
Kärleken växer för var dag som går. Ju mer man umgås
med en person desto mer gillar man honom/henne. ;)
weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0