Otrohetsdieten.

Japp, titeln på boken jag läser :) Den är rätt bra. Typiskt
en Samira-bok. Älskar skönlitteratur! Romaner och allt
vad det är. Dock finns det gränser när det gäller romaner..
När jag var yngre och nykommen in i puberteten tyckte jag
väldigt mycket om att läsa tonårsbörcker som ex Katarina
Von Bredow skriver...och hon är detaljerad när det kommer till
lite mer intima upplevelser. Nu när jag blivit äldre, mognare,
och kristen så känner jag att det blir för mycket. :)

Boken jag läser nu, Otrohetsdieten, handlar ÄN SÅ LÄNGE
inte om sex och det är inget detaljerat (tack!!) men det handar
om en medlålderskvinna som heter Eva och hon är i någon slags
kris i livet. Dottern som precis flyttat till Paris för att studera,
och äktenskapet är väl inte i sin högsta romantik! Hon har gått
upp i vikt och hon trivs inte så jättebra med sig själv. Att vara
i 40års åldern är inte det roligaste, enligt henne. Något kommer
att hända då det står på baksidan "Men plötsligt vänder allt
och hon är mitt uppe i en stormande förälskelse."
Jag har snart läst halva boken på två dagar, vi får se
hur allt slutar..eller Jag får väl se hur det slutar haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0