Vi kommer alltid ha Paris...

Den här staden äger vi, den är till för oss och inga
andra.

Dessa dagar har varit helt otroliga! Älskade Bengtssons är
hemma efter ett år i Panama! SÅÅ kul att äntligen får träffa
dem, krama dem, prata med dem...se på dem!! Haha.
I söndags mötte vi upp familjen på Arlanda...ojoj. Fest.



Fotograf: Noah Agemo

Igår hjälpte vi till att packa typ, eller lasta bilar med deras
möbler och saker....seeen åt vi middag hos familjen Eurell-
det var ju USA självständighetsdag så vi åt tacos och kollade
på The independence day. Jag sov mesta dels.
IDAG har jag varit bortom Stockholm med några grabbar.
Pontus, Sebastian, Jesper, Andreas samt Emanuel. Vi åkte
till Solsidan- Saltsjöbaden. NIICE. Ni som kollade på "Solsidan"
fattar vad jag snackar om.... nej men vi åkte runt och kollade
där serien spelades in och grejer. Häftigt faktiskt! Att se var
de spelade in vissa scener... se Fredde och Mickans hus IRL.


Strandpromenaden som Mickan brukar
gå....


Stationen

Resan slutade med att min vän Seb slog mig på vägen hem...
Han råkade, visserligen, men det gjorde fortfarande SJUKT ont
för att han råkade slå mig på näsan. Näsan är väldig känslig!
JUSTE. I torsdags var det gårdsfest hos en vän, Jesper.
Det var mysigt :) kul. Chill. Varmt. Vackert med solnedgång...


Se så vackert det var!! Nära bussgaraget.
Fotograf: Noah Agemo.

Kommentarer
Postat av: angelica

Det är bra, fick bara lite panik igår över allt, you know :)<3

2011-07-06 @ 14:44:16
URL: http://wrah.blogg.se/
Postat av: Jakob Andersson

Svar: OM jag hört den låten?! :D Jag har snarare spelat sönder den (går det ens?). Den är sååååå oerhört fin! Hennes texter innehåller så mycket hjärta och själ. Så unikt.

2011-07-07 @ 01:53:33
URL: http://www.detvarmindag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0