Awesome people

Min dag har bestått av två UNDERBARA vänner; Angelica och Niclas.
Angelica träffade jag vid tre typ, snackade, såg en bra film (Man
on fire) och sen snackade lite mer och fick skrattanfall! Älskar
skrattanfall.......thats my thing! Haha. Det tråkiga är att jag inte
ens kan skriva vad som var så roligt eftersom att det är en sådan
situation där du måste personligen upplevt MED oss. Hm. Men
kul var det ;P SEN hämtade Niclas upp mig med sin snygga porche,
eller i det här fallet heter det Nissan haha. RUT! Älskar Rut (bilens
namn). Vi åkte till Willys och sen till mig :) Kladdkaka, 'cider' och
So you think you can dance. Treeevligt! En skön och avslappnande
kväll! Awesomeness! Älskar kvalitetstid. Sådant är viktigt, faktiskt.

På tal om roliga saker haha, kvällens! Det var något som Niclsa sa...
Juste! En kille som dansade på SYTYCD kallade sig själv för ganster..
Och av någon anledning känkte jag på människor som är olagliga.
Så jag frågar Niclas:
-Vad heter dem som är olagliga??
- Gansters.
Och jag började skratta.... vadå dra alla över en kam???
Men sen kom jag på att de heter KRIMINELLA! Haha.
Ja... roligt om man var med kanske...  DET VAR KUL OK?
Aja. Jag har haft en trevligt dag med andra ord. Ciao.

Kommentarer
Postat av: angelica

haha!

Taaack :D



hahahha det var ju det bästa, vad gör din bror? hahahaha

2011-06-22 @ 11:06:06
URL: http://wrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0