Elida, El Ida, El-ida, Eli- da....

Ja ja, leker lite med namnet. Namn nr 2 är ju lite spanskt
eller? :P El Ida, liksom i spanskan säger man el framför något
typ. AJA jag släpper det!! Det jag skulle skriva om är att
det finns en person (familj) jag saknar....rätt mycket faktiskt
när jag börjar tänka på minnen osv. Familjen Bengtsson!
Åh skönaste La familia! I promiiiz. Jag saknar min underbara
vän ELIDA fett mycket! Hon har bott i Panama i ett år nu
och kommer hem om typ, 2 veckor? 3? 2,5? Hur som,
inom kort iaf! Inom en mycket mycket snar framtid! :D
Hon är en av de skönste personerna jag känner, man är
ALLTID glad i hennes närhet. "I din närhet, där vill jag va'"
Haha en lovsång men ah... Elida jag vill vara med dig!
Krama dig! ÄTA MED DIG! Skratta........se film, laga
mat....prata Gud... vill göra allt med dig!
I miss u!!! I LOVE u! <3


Elida med sin syster Jennifer (i Panama)


Jag och Elida nyår för typ, 2 år sen? 3?


Hahah :) Hos familjen Carlmatz- tjejkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0