Jag vet ingenting längre...

Usch. Vet inte vad som är på gång. Vad det är med mig....
Jag mår inte dåligt, jag vet det, men jag mår heller inte
toppenbra som många andra gör. I vissa stunder blir jag
ledsen men förstår inte varför? Blir helt nedstämd- utan
anledning, för jag kommer typ inte på något.... Jag har
underbara vänner, vänner jag älskar och uppskattar men
känner samtidigt att jag skulle klara mig bra utan vissa.
Jätteweird. Kanske ska jag få min mens, vad vet jag.....

Vet heller inte vad jag ska skriva i bloggen, känner bara hur
backen går neråt, väldigt långt ner....tappar läsare, tappar
intrsse och tappar flödet. Torka. Jag tror jag har bloggtorka.
Igen. Aja. Jag vet ingenting längre. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: angelica

pms <3 eller bara en sån period <3

2011-06-16 @ 10:47:23
URL: http://wrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0