Kondisen sprack

Konditionsträning is not my thing- om det inte heter spinning
givetvis. Jag kör mycket hellre styrka! Åh vad jag tycker om styrke-
träning! Kondition är JOBBIGT. Idag var det mycket värre än vad
det brukar vara för min del :/ Fick ont på sidan av magen så att man
knappt kunde andas (fick samma smärta på gymmet för några dagar
sen....) och mina hjärtslag slog som sten och kändes i bröstkorgen,
halsen och huvudet?!?!?! It was painful.... :( Vad är fel? Jag orkade
inte ens JOGGA som jag brukar....konstigt nog drog det inte över
på den tid jag brukar ha. Min kondis har blivit bedrövligt sämre
men det är nte bara det. Jag har de senaste dagarna känt mig
fullstängigt kraftlös och när jag var ute nu så hade NOLL kraft
i kroppen. Börjar jag bli sjuk? Aja.....still, kondis is not my thing..!

Det här var såå jag....hahaha.






Kommentarer
Postat av: angelica

å jag läste kodisen......

2011-06-20 @ 13:36:46
URL: http://wrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0