Massa X-men

X-Men maraton.....första gången jag såg dem, eller
ja...två av dem. Sov under tredje filmen. Det ÄR så
svårt att hålla sig vaken (Seb, det är helt ok att du går
hem och lägger dig medan andra tycker du är weird.)
Jag somnar nästan varje gång.....maratons är inte min
grej längre. Det funkar inte. Det är inte nyttigt. :)
Men filmerna är bra! Min bästa vän känner mig....bäst?
Han visste att jag skulle gilla dem- är glad att jag "lyssnade"
och faktiskt såg dessa filmer. Det var snarare så att han bestämde
att vi skulle se dem. Och ja, Emma var med oss :) Hon gjorde
en sådan goooood kladdkaka! Älskar Emmas kladdkakor!

När mina kära vänner lämnat mig insåg jag bara en sak.
Asså, bästa vän. Min bästa vän är så bra, så fantastisk,
så underbar, så rolig och så......fylld av livsglädje?
Det är något i honom som gör en glad.....han skiner!
Jag insåg att han är min bästa vän, han är den bästa
vännen med sina brister. Alltså att jag accepterar honom
för precis den han är- han är ju inte perfekt. Ingen människa
är det. I love him! If you read this, I love you!

Dags att sova......får se hur jag mår imorgon.
Tack Gud för somn- bland det bästa du givit oss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0