Studentpresenter

Jag tar ju studenten på fredag den 10de och eftersom
att många frågat mig vad jag önskar i present så kan
jag lika väl göra en liten lista här nedan- även om jag
mest förväntar mig presenter av familj......
  • Parfym
  • Pengar
  • Ny världskarta
  • Nya morgontofflor
  • Behöver-saker-när-man-flyttar-hemifrån
  • Presentkort
  • Böcker
  • BLOMMOR!
  • Filmer
Ja, lite förslag i fall just DU vill ge mig något haha :)
Men asså jag är en sådan person som blir glad av allt!
Är inte så kräsen, uppskattar det lilla eller stora jag får :)

BTW. Jag blev precis fett irriterad på min mamma.
Hon berättar vad hon ska ge mig i present OCH vad två
andra ska ge mig.... VARFÖR GÖR MAN SÅ?!
Jag vill ju att det ska vara en överraskning liksom, så
ingen behöver tydligen köpa en världskarta till mig för
det har hon ju redan fixat.....................

Kommentarer
Postat av: David

Vad är det för fel på KP-kartan? :o

2011-06-06 @ 13:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0