I taxin i trappen i hissen i hallen, jag faller

Tro det eller ej, men jag är SJUKT SKOLTRÖTT!
Ja, jag vet, vi har precis haft en veckas lov...men det hjälper
inte. Jag behöver att livslångt lov! Sådetså. =)
Jag har massa plugg! Rester och inte rester...ligger efter i två
ämnen med en del uppgifter i vardera ämne (sam c och filosofi).
Jag har en religionsuppsats att göra den här veckan för den ska
in nästa vecka....suuuck! Det går inte så bra nej...
Jag vet inte vad som hänt. Jag har tappat inspirationen,
orken, lusten. Jag kan inte plugga längre. Inte ens hemma.
Jag har suttit med min uppsats i en timma, och jag har skrivit
några meningar..PÅ EN TIMMA! (okej, jag har läst lite också så
det gills ju men ändå!). Det går inge vidare. Allt jag vill är att
äta, sova (för ögonlocken tynger och jag gäspar som en galning),
träna och lyssna på Jag kommer med Veronica Maggio!
Den låten hamnar säkerligen här på bloggen snart..... :)!


Japp. SÅ jag!
Ja....plugget tynger mig väldigt mycket faktiskt.
Allt känns dubbelt så tungt när man har en massa plugg
att "bära" på... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0