Samira after the dentist

Asså....halva käften är.....tung, bedövad. Vänstra nedre delen känner
jag inte min läpp. Halva tungan är tjock och bara obehaglig!
Jag lagade ett litet hål och läspar på haha :) Inte Så illa, men vissa
ord kommer inte riktigt fram som de ska. Jag känner mig just nu
som en treåring. :) Tack och lov är jag inte som David "David after
the dentist" haha....om ni sett den så vet ni vad jag menar!
Ingen morfin här inte... :) Abow. Jag min kind är också borta :O
Märkte det nu....hm...hela käken också typ. Åååh jag vill ÄTA!
Men nej, om några timmar. Suck. I am hungry.
Min fråga är: får man dricka vad som helst trots bedövning?
Snälla. Låt mig dricka juice eller något....te? Får man dricka??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0