En ganska chill lördag...

Max fem timmar, kanske fyra, spenderades i storstaden.
Hittade studentskor (!!!), bruna och klackar! Japp!
Jag kommer ha klackar. Jag brukar ju vanligtvis inte ha det..
Köpte även två par shorts och ett par byxor. Behöver verkligen
köpa mer kläder- kläder jag kan ha på mig nuuuu.
Hur som. Jag var med Sara :) så fantastiskt att hon orkade
gå runt med mig. Vilken tålamod!! Efter många timmar
var vi väldigt trötta. Ont i både fötter och rygg!
Coffe cooler på det!
Min kväll spenderades med en anna vän Sarah.

Kollade på I am number 4 och den är sevärd!!
Typsikt en film som jag gillar; övernaturligt med krafter!
Därefter åkte vi och köpte mat (ristorante pizza). Vi åt
och bara snackade :) mysigt då det var ett bra tag sedan
vi umgicks (ensamma eller med andra). Nu blev det kvalitets-
tid. NU är jag riktigt trött. Känner hur ögonlocken vill falla ner.
Så här kände jag mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0