Betydelsefull vänskap.

Idag fyller en vän till mig år, inte vilken vän som helst dock
utan en vän som är otroligt speciell för mig. En vän som
fanns för mig när jag inte hade någon på min sida (en tid
innan jag blev kristen), en vän som trodde på mig, hjälpte
mig, bar mig, egentligen, i mörkret. Hjälp, jag minns våra
nätter där jag bara vällde ur mig massa skit och han lyssnade
på mig. Från tidiga kvällar, genom nätterna, till tidiga morgnar.
Han lyssnade, han hade sitt fokus på mig. Hjälp. Vilken fantastisk
människa! Han var ljuset för mig, ljuset jag behövde för att
överleva världens ondska. Förstår ni nu att denna person
är något alldeles extra för mig? :) Min älskade Michel.
Idag fyller han 25 år! Han var 19 när vi började snacka :)
Och jag var....13 skulle fylla 14 tror jag. Haha. Ja.

Michel är en varm person och han bryr sig om sina vänner,
de som Verkligen är hans vänner också. Så många som vänt
honom ryggen, snackat skit, stuckit kniven i hans hjärta.
Så många gånger jag blivit arg på människor som sårat honom
så djupt- hänsynslösa varelser. Aja :) idag är han glad!

En bild på honom...för ca två år sen tror jag.

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack samiris! Du är mysig :)

2011-09-29 @ 21:12:39
URL: http://linativemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0