När du verkligen vill!

Har typ varit utan socker i lite mer än en månad. Visst, jag har
misslyckats LITE (om jag får säga det själv)..när jag råkade
dricka bål utan att tänka på att bål är ju LÄSK (det enda jag
tänkte på att det var alkoholfritt...hah) samt att jag smakade
kladdkaksklump för typ..3-4 v.sen. Thats about it. Annars har
jag varit clean! Visserligen har jag haft sug men märker också
att suget kommer när jag inte ätit!

Men asså. JA. Jag vill så gärna ha. Om jag fick äta idag,
och om jag fick välja själv skulle det nog inte var kladdkaka
som jag så gärna i början vill ha. Jag skulle ha valit lakritsfiskar!
Jag vill så gärna ha lakrits. Inte ens marabou.....nej lakrits!
Men jag får det :) snart. Tills dess ska jag bara försöka tänka bort
det, eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0