Strong emotions

Studerna då känslorna är som mest...känslosamma?
Ni vet, när du gråter till vad som helst, när som helst.
Jag är mer, nu för tiden, sådan som håller mycket för mig
själv men om jag väl börjar fälla tårar och "öppnar porten"
inom mig så....är det svårt att stänga igen. Idag är en sådan dag.
Så mycket tankar och känslor just nu. Mycket nytt man tar in VRJE
dag och inte bara det...så mycket annat omkring. Är väldigt sentimental
just nu haha. Kollade på de sista avsnitten av VÄNNER...gissa om jag grät...
Eller, fällde tårar. Kan inte påstå att jag satt och lipade.
Kollade på TVD (thevampirediaries) och ja, starka känslor!
Haha. Skulle någon komma och säga något vackert till mig så skulle
mina ögon förmodligen bli våta igen.

Men inte bara det. Anledningen till att jag är så "känslig" just nu
på ju pga verkligheten. Jag känner mig liksom, sårbar.
Till exempel saknar jag en vän så oerhört mycket. Det gör ont i mig.
Jag vet att vännen min har det såå bra. But I cant deny it.
Vill umgås ju! Krama! Prata! Skratta! Göra allt....
Aja. Onödigt inlägg. Haha. Ska dra till kyrkan. Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0