I love YOU!

Åh. Denna dag. Känns som jag fått så mycket kärlek! En har sagt det,
en annan har sagt det här. Blir fylld med massa underbara ord! :')
Kan nästan inte ta emot allt, jag blir överväldigad. Vilka fantastiska
vänner jag har! Vill typ gråta av lycka...

Mina Älskade vänner, som överöser mig med kramar, kärlek, vänliga ord,
böner, samtal, omhändertagande, tid, SKRATT. Skulle aldrig överleva utan
att skratta, JAG MÅR SÅ BRA AV DET. We all do. We all need to laugh.
Mina vänner får mig att skratta Väldigt mycket. Jag har roliga vänner. :)
Jag är så innerligt glad och tacksam för de personer jag har runt mig.
Kan inte namnge för jag skulle förmodligen glömma någons namn...
Men jag hoppas ni vet vilka ni är. Jag älskar ER!! Vill krama om er och
ger er alla en helig kyss! Haha. Massa kärlek till er.....I do love you.


weheartit.com

Kommentarer
Postat av: emmaws (a)

svar; puss på dig med :)

harry potter är så söt (a)

2012-01-24 @ 20:05:22
URL: http://emmaawhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0