Bygge-skojj-minnen

Just nu sitter jag bara här och tråkar, har jullov nu.
Men det är soft att bara chilla liksom, att bara andas och ta det lugnt.
För någon dag sedan kollade jag runt i Sebastians bdb och fann denna bild.
Det första jag tänker på när jag ser bilden är skratt och kärlek.
Jag hade så kul den kvällen då vi var i kyrkan på bygge.
Först var jag där nere i haket med Niclas och Alexander m.fl,
sedan var jag uppe i stora salen med Sebastian när han skulle fixa med kamerorna.
Jag var helt borta den kvällen, jag bara skrattade åt ingenting, skrattade så mycket att jag höll på gråta.
Jag var seg och trög, fattade ingenting,
jag blev totalt galen på Sebbe för att han inte hörde eller förstod vad jag sa.
Men han var väl så på grund av att Jag var helt borta.
Det är i alla fall en kväll jag inte glömmer, jag hade så kul.
Jag hade prao den veckan och det var bara den första veckan av allt,så det var skönt att komma till kyrkan
och umgås med vänner.Den kvällen fick jag bara glömma allt som tröck i hjärtat och bara ha kul.
Jag har otroligt skojj när jag är med dessa människor.
Som ni ser på bilden så håller vi upp kameraarmen medan Alex borrar eller vad han än gör.
Niclas fick mig att skratta hela tiden och Alex blev irriterad för att vi rörde oss så mycket, haha.
Den är faktiskt ganska tung så det är inte så lätt att bara stå där och hålla upp den.
By the way, det är Jc och Sebbe som byggt denna vackra kameraarm.
Folk kallar den för giraff men jag tycker faktiskt att den är väldigt fin för att ha byggt den själv.
Hur som helst, ville bara skriva att jag har kul med de här pojkarna, och, jag ler när jag ser bilden.
It gives me memories.
Nu ska jag nog , ja jag vet inte, ska i alla fall logga ut nu, pusshej <3

Bygge

Niclas                        Sebastian           jag                                  Alexander

Kommentarer
Postat av: Tina

Ååh, samira, du är bara så bäst. När kan vi ses igen? Saknar dej så mycket! Alexander kan gärna hänka på;) haha

2008-03-11 @ 23:42:47
URL: http://valonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0