Kärlek..eller något

Kärlek..eller något

Ja, vad jag ska säga om denna bild, hm, jag kan skriva vad jag Tänker när jag ser bilden.
Jag tänker att jag på något vis känner igen mig,
inte helt eftersom jag aldrig riktigt sagt orden 'jag älskar dig' till den som mitt hjärta bankar för.
Men jag känner så här, jag visar vad jag känner, jag har sagt vad jag känner,
jag har försökt beskriva i ord vad jag tycker om honom, jag försöker visa att jag bryr mig..
men det känns som han inte ser det, som att han vore 'blind' eller något.
Visst man har hört lite tack hit och dit, men förstår han verkligen?Gör han det?Jag vet inte.
Det är vad jag känner när jag ser bilden, att jag är den som säger "I love you" dvs jag försöker visa känslorna,
och han är den som går därifrån och säger "La laa la la" dvs han ser men han ser inte att jag försöker!
Jag menar inget illa, inget alls, han är helt fantastisk, men jag står för vad jag känner,
jag står för att jag skriver här och nu att jag önskar att han la mer märke till mig,
la mer märke till vad jag försöker visa.
Han gör ju inget fel egentligen, det är bara jag som är sådan här eftersom det är Jag som har känslorna.
Jag bara önskade att jag kunde falla för någon som faller för mig.Någon som känner samma sak.
En besvarad kärlek, jag vill ha besvarade känslor! Är det helt fel?Är de det!?
Nu vet jag att typ halva min blogg består av mina känslor alltså kärlek, men det hjärtat är fullt av talar munnen.
Jag tänker mycket, ibland tänker jag så mycket att det känns som att jag drunknar i mina egna tankar.
Jag är bra på att skriva ut känslor, det kan jag faktiskt erkänna.
Jag älskar nämligen att skriva ut mina tankar.
Alltså, denna bild stämmer inte helt in på mig, det är bara mer som en 'liknelse' nej men typ.
Istället för att jag har sagt 'jag älskar dig' så har jag försökt visa mina känslor,
och istället för att han bara går iväg och sjunger lalalal så ser han men han ser inte vad jag vill och försöker.
Han är helt underbar, det är han verkligen, och jag hoppas djupt att han förstår hur bra och speceill han är.

Det var lite för det här skrivandet, ha det bäst och fortsatt god kväll!

Kommentarer
Postat av: Tina

Du är verkligen bra på att skriva, söt!
Det är inget skit man inte pallar läsa..
Utan fast det inte ens är ens egna känslor man läser om så läser man! För det är så bra skrivet!

Puss Samira! Håller tummarna för dej!

2007-12-23 @ 23:51:19
URL: http://valonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0