Onsdag, 12/12-07

Åh äntligen ska jag få träffa min Tina igen!!! Shi vad jag har längtat.
Vi träffades för första gången i somras och har inte träffats sen dess.
Hur vi fick kontakt kan jag börja lite med...
Allt började med att jag var inne på en hemsida vid namn crossnet.se
och kollade runt där lite, jag hittade en tjej som heter Push- dock vet jag inte hur det var skrivet.
Push stod alltså för 'Pray Until Something Happens' , vilket är bra!
Inte mycket med det, sen loggade jag in på playahead.se och slumpade lite,
då hamnade jag hos en tjej som Också hette Push och då tänkte jag att det kan vara samma tjej.
Så jag tog kontakt med henne och började skriva- dock var det ej samma person.
Vi kom mycket bra överrens och hon var även kristen, precis som jag.
Efter en tid kom vi varande närmre, hon blev min dunderbra msn vän
och vi beslöt oss sedan (en tid senare) att träffas.
Då vi stämde vår 'dejt' hade vi skrivit med varandra i typ ett halv år.
Dagen kom då vi skulle ses och vi hade kul med varandra.
Det var SÅ Tina och Samira blev vänner, haha :) idag är de lyckliga tillsammans.
Haha nejdå, det där sista blev lite som en saga men det är sant, vi tycker om varandra oerhört mycket.
Den 23 december,dvs dagen innan julafton ska vi träffas igen! Wiihoo!
Kommer förmodligen skriva mer om den dagen sen, right.
Just nu skriver min kompis Alexander med min Tina.
Han hjälper henne med en SO uppgift för hon har prov i morgon och vill helst ha VG.
Nu kan man tro att de sitter här och gör den men nej nej, msn snackar jag om.
Jag fick bjuda in henne, mohaha.De kommer bra överrens faktiskt.
Så jag bestämde mig för att ta min tid och skriva i denna blogg medan de snackar So och krig osv.
Ha en bra kväll, pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0