Vänner <3

Fy vad jag älskar människor idag! haha, seriöst, jag känner så grymt mycket kärlek.
Jag menar, jag har världens bästa vänner.Jag skulle kunna rabbla upp alla här,
ja vänta, det låter som en bra ide,i alla fall 'några'....
Angelicorna,Ida,Sara,Marcus,Diana,Michel,Daniel,Sebastian,Alexander,Pontus,
Madeleine,Cecilia,Emma,Andrea,Tina,Johannorna,Mirella,Nanna,Gabriel,Sophia..
och en Massa andra!! Asså dessa människor gör mig så glad.De får mig att skratta.
Jag har verkligen ingen aning om vad jag skulle göra utan dem, shi, typ dö.
Ibland tänker jag att jag inte förtjänar deras kärlek, men att dem förtjänar min.'
Är jag dum som tänker så?Jag vet inte.Jag vet bara att jag älskar dem och kan lita på dem.
Du som läser detta kanske finner det svårt att förstå min känsla,
men jag tror och hopas att du också har vänner du känner grym kärlek till.
Vi behöver vänner i våra liv.Kärlek och vänskap är bland det bästa som finns!
Jag har bra minnen med alla personer jag rabblade upp där i början, även msn-minnen, haha !
Jag har gått igenom svåra stunder i mitt liv och de flesta har hjälpt mig så mycket.
Kanske inte just alla de person jag nämde,för jag några av dem har jag bara kännt drygt ett år.
Men jag älskar dem ändå.Vad skönt det var att bara få skriva ut lite.
Här sitter jag i min lilla ensamhet just nu,tänker för fullt...tänker på livet.
Tänker på kärleken.Finns den ? När kommer den i så fall?
Vet du, något jag funderar mycket över är, varenda gång jag faller för någon så blir min kärlek obesvarad.
Frågan jag ställer till mig själv är, varför? Är jag inte enough?
Är jag inte tillräckligt vacker,eller vad är felet?
Nu får du inte tro att jag är en typiskt sådan person som faller för varje kille,nejnej..
Men när jag har s k tyckt om någon så har den personen inte tyckt om mig.
Jag var kär i en kille, som idag är en av mina bästa vänner, han tyckte om mig som kompis.
Nu,ett år tillbaka så föll man för en annan, ja vad händer där, kärleken=Obesvarad!
Inte någons fel,skyller inte på någon, men jag bara funderar på Varför det just är så.
Dagen då jag hittar min kille,ojoj, jag ska älska honom med äkta kärlek och
be att jag aldrig släpper taget om honom.
Kärlek är inte lätt, det må vara underbart men det är samtidigt jobbigt.
Jag älskar kärleken men i vissa perioder kan jag hata det mer än allt annat.
Nu kanske du som läsare det här inte orkar läsa mer så jag säger adjö så länge för min del.Nattnatt.

Kommentarer
Postat av: Nanna Eriksson

najs skrivet där du! :)

"OM jag kommer in. Jag kommer knappt UT"

2007-11-25 @ 21:58:28
URL: http://nannaeriksson.blogg.se
Postat av: Pontus

Mycket bra skrivet, kan relatera rill mycket av det du skrev...:)

2007-12-01 @ 22:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0